Všeobecné obchodné podmienky

1) Všeobecné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kde na jednej strane je spoločnosť Efidas s.r.o., so sídlom Grínava 335/23, 90067 Láb, Slovenská republika, IČO: 53493605, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 155569/B, ako obchodník (ďalej len „obchodník“) a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom (ďalej len „kupujúci“). Ďalšie informácie o obchodníkovi sú uvedené na webovej stránke www.gabrielajureckova.sk v sekcii „Kontakt“ .

Kupujúcim je osoba, ktorá nakupuje produkty alebo využíva služby, a to buď ako spotrebiteľ alebo podnikateľ.

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

Podnikateľom je

  • Osoba zapísaná v obchodnom registri,
  • Osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  • Osoba, ktorá podniká na základe iného živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
  • Fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu

Produktom je e-book a online konzultácie prostredníctvom webovej stránky.

Kúpnou zmluvou je zmluva uzatvorená medzi obchodníkom a kupujúcim prostredníctvom tohto internetového obchodu alebo iným vhodným spôsobom podľa podmienok dohodnutých v týchto obchodných podmienkach

Internetovým obchodom je webová stránka umiestnená na adrese www.gabrielajureckova.sk prostredníctvom ktorej môžu zmluvné strany uzatvoriť kúpnu zmluvu .

Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu obchodníka sú považované za záväzné. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí. Predmetné VOP sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy medzi kupujúcim a obchodníkom, ktoré sú uzatvárané prostredníctvom internetového obchodu ako zmluvy na diaľku a na všetky vzťahy z nich vyplývajúce.

Na účely týchto VOP sa spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len „Občiansky zákonník“) rozumie fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania (ak kupujúci pri nákupe uvedie svoje identifikačné číslo (IČO), považuje sa za podnikateľa, nie spotrebiteľa, pokiaľ neinformuje Obchodníka inak). Právne vzťahy medzi Obchodníkom a osobou, ktorá nie je spotrebiteľom sa riadia zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov; ďalej len „Obchodný zákonník“)

Dodávateľom sa rozumie fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodala obchodníkovi produkt a ktorej činnosť neovplyvňuje vlastnosť produktu.

Obchodom sa rozumie internetový obchod, prevádzkovaný obchodníkom a reprezentovaný súborom internetových stránok a aplikácií elektronického obchodu na internetovej doméne www.gabrielajureckova.sk

2) Objednanie produktu a služieb

Ponúkame vám možnosť nakupovať priamo z pohodlia vášho domova, a to nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne prostredníctvom nákupného košíka, telefónom, e-mailom alebo písomne na našu adresu. Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy spotrebiteľom obchodníkom, a to vo forme formulára, ktorý spotrebiteľ vyplní a odošle na internetovej stránke obchodníka (ďalej len „objednávka“).

Podmienkou pre naplnenie platnosti objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká e-mailovým potvrdením objednávky zo strany obchodníka. Prevzatím produktu na dohodnutom mieste, prechádza vlastnícke právo k produktu na kupujúceho

3) Ako nakupovať

Kupujúci môže vykonať objednávku prostredníctvom Webovej stránky vyplnením objednávkového formulára.

Uzatvorením zmluvy vzniká zmluvný vzťah medzi Obchodníkom a Kupujúcim. Zmluva je uzatvorená okamihom doručenia potvrdenia objednávky Kupujúcemu.

Objednávky sú pre Kupujúceho záväzné.

Obchodník si vyhradzuje právo stornovať objednávku v prípade technických problémov alebo iných preukázateľných dôvodov.

3.1. Platba

Kupujúci je povinný uvádzať správne a pravdivé údaje pri objednávke.

Kupujúci nie je oprávnený poskytovať e-booky alebo obsah online konzultácií tretím osobám bez písomného súhlasu Obchodníka.

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy v súde so Zákonom o ochrane spotrebiteľa do 14 dní od zakúpenia produktu, ak produkt nebol stiahnutý alebo použitý.

3.2. Ceny a platobné podmienky

Všetky ceny produktov na Webovej stránke sú uvedené v eurách (EUR) a sú konečné, vrátane prípadného DPH.

Kupujúci je povinný uhradiť cenu za objednaný produkt bezhotovostne prostredníctvom platobnej brány, bankovým prevodom alebo inými platobnými metódami uvedenými na Webovej stránke.

Po uhradení platby bude Kupujúcemu produkt (e-book) zaslaný elektronicky na uvedenú e-mailovú adresu alebo bude Kupujúcemu poskytnutý prístup k online konzultácii. Online konzultácia prebieha prostredníctvom platformy uvedenej Obchodníkom (napr. Zoom, Google Meet), v dohodnutom čase, ktorý je vopred potvrdený oboma stranami. Kupujúci má možnosť konzultáciu zrušiť alebo presunúť najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom. V prípade zrušenia po tomto termíne sa platba nevracia.

3.2. Zásady

Na tento zásielkový predaj realizovaný medzi obchodníkom a spotrebiteľom sa vzťahujú všeobecne záväzné predpisy Slovenskej republiky, a ustanovenia zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákon č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, všeobecné nariadenie EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) a zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

4) PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÚCEHO

Kupujúci je povinný uvádzať správne a pravdivé údaje pri objednávke.

Kupujúci nie je oprávnený poskytovať e-booky alebo obsah online konzultácií tretím osobám bez písomného súhlasu Obchodníka.

Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy v súde so Zákonom o ochrane spotrebiteľa do 14 dní od zakúpenia produktu, ak produkt nebol stiahnutý, použitý alebo sprístupnený. Pri digitálnych produktoch Kupujúci stráca právo na odstúpenie od zmluvy, ak dal výslovný súhlas so začatím poskytovania produktu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a bol o tom riadne poučený. V prípade online konzultácií nie je možné odstúpiť od zmluvy po ich plnom alebo čiastočnom poskytnutí, s výnimkou situácií, keď Obchodník nesplnil svoje povinnosti.

 

 

5) Ochrana osobných údajov

Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je fyzickou osobou, povinný oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je právnickou osobou, povinný oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH (ak mu bolo pridelené), číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci, ktorý sa v rámci internetového obchodu zaregistroval, si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v časti Moje konto

Obchodník týmto oznamuje kupujúcemu, že v zmysle čl. 6 ods.1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len „Nariadenie“), obchodník ako prevádzkovateľ informačného systému bude v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané obchodníkom v rámci predzmluvných vzťahov s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia môže obchodník po doručení objednaného produktu, resp. služby kupujúcemu, na základe oprávneného záujmu spracúvať osobné údaje kupujúceho aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu kupujúceho informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných produktoch, resp. službách.

Obchodník sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

Obchodník vyhlasuje, že v súlade s čl. 5 ods.1 písm. a) a písm. b) Nariadenia, bude osobné údaje kupujúceho získavať výlučne na účel uvedený v týchto VOP.

Obchodník vyhlasuje, že na iné účely ako je uvedené v týchto VOP bude získavať osobné údaje kupujúceho vždy osobitne na adekvátnom právnom základe a zároveň zabezpečí, že sa tieto osobné údaje budú spracúvať a využívať výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iný účel alebo na účel plnenia kúpnej zmluvy.

Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdil, že obchodník mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:

  1. a) svoje identifikačné údaje, ktoré sú uvedené v čl. 1. týchto VOP preukazujúce totožnosť obchodníka,
  2. b) kontaktné údaje obchodníka, resp. zodpovednej osoby obchodníka,
  3. c) účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim a právny základ spracúvania osobných údajov,
  4. d) že požadované osobné údaje na účely uzavretia kúpnej zmluvy a riadneho vybavenia a doručenia objednávky je kupujúci povinný poskytnúť,
  5. e) ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods.1 písm. f), že oprávneným záujmom, ktorý obchodník sleduje, je priamy marketing,
  6. f) identifikačné údaje tretej strany, ktorou je spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný produkt, resp. identifikačné údaje iných príjemcov alebo kategórie príjemcov osobných údajov ak existujú,
  7. g) dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,

Obchodník vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Nariadeniu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.

Obchodník v súlade s Nariadením poskytuje kupujúcemu, ktorého údaje spracúva, nasledujúce informácie:

  1. a) totožnosť a kontaktné údaje obchodníka a v príslušných prípadoch zástupcu obchodníka,
  2. b) kontaktné údaje prípadnej zodpovednej osoby,
  3. c) účely spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania,
  4. d) ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods. 1 písm. f), oprávnené záujmy, ktoré sleduje obchodník alebo tretia strana,
  5. e) okruh príjemcov, alebo kategórie príjemcov osobných údajov, ak existujú,
  6. f) v relevantnom prípade informáciu o tom, že obchodník zamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii,
  7. g) dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,
  8. h) informácie o existencii práva požadovať od obchodníka prístup k jeho osobným údajom a práva na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania alebo práva namietať proti spracúvaniu ako aj práva na prenosnosť údajov,
  9. i) právo podať sťažnosť dozornému orgánu,
  10. j) informácie o tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, či je kupujúci povinný poskytnúť osobné údaje, ako aj možné následky neposkytnutia takýchto údajov,
  11. k) existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania;

Kupujúci má právo získať od obchodníka kópiu osobných údajov, ktoré sa spracovávajú a k nej má právo získať aj všetky vyššie uvedené informácie. Za akékoľvek ďalšie kópie o ktoré kupujúci požiada môže obchodník účtovať poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom na vyhotovenie kópie.

Ak kupujúci uplatní svoje právo podľa bodu 10.11 písomne alebo elektronicky a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo podľa bodu 10.11, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto Nariadenia.

Kupujúci má právo u obchodníka namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak kupujúci namietne takéto spracúvanie, obchodník ukončí spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu odo dňa doručenia takejto námietky obchodníkovi a osobné údaje dotknutého kupujúceho sa na takéto účely už nesmú a nebudú spracúvať.

Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov SR. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca.

Obchodník prijme vhodné opatrenia s cieľom poskytnúť kupujúcemu všetky informácie v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, jasne a jednoducho formulované. Obchodník poskytne informácie elektronicky alebo v súlade s Nariadením inými prostriedkami, na ktorých sa s kupujúcim dohodne.

Informácie o opatreniach, ktoré sa prijali na základe žiadosti kupujúceho, poskytne obchodník kupujúcemu bez zbytočného odkladu, v každom prípade do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš internetový obchod zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom produkte a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

Obchodník týmto oznamuje kupujúcemu, že v súvislosti s plnením uzavretej zmluvy môže dôjsť k sprístupneniu jeho osobných údajov tretím stranám, ak je to nevyhnutné na zabezpečenie plnenia zmluvy alebo splnenie zákonných povinností obchodníka.

 

6) Vytknutie vady výrobku

Obchodník v súlade s § 5 ods. 1 písm. f) až h) Zákona o ochrane spotrebiteľa riadne informuje spotrebiteľa (§ 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník; ďalej aj „zákazník“ alebo „kupujúci“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“), vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.

Tento Reklamačný poriadok sa nevzťahuje na právny vzťah založený kúpou produktu u obchodníka v prípade, že kupujúcim (zákazníkom) je podnikateľ (§ 2 ods. 2 Obchodný zákonník). Takýto právny vzťah medzi obchodníkom a kupujúcim – podnikateľom, predmetom ktorého je kúpa produktu u obchodníka, sa spravuje príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka (najmä § 429 resp. § 409 a nasl. Obchodného zákonníka). Pokiaľ v konkrétnom prípade nestanovuje záručný list výrobcu dotknutého výrobku inak, záručná doba (záruka za akosť produktu) je 12 mesiacov od kúpy produktu kupujúcim – podnikateľom.

7) Zodpovednosť za vady a uplatnenie reklamácie

Ak produkt nezodpovedá popisu alebo je nedostupný z technických príčin, Kupujúci má právo na reklamáciu.

Reklamačný poriadok sa vzťahuje na produkt zakúpený kupujúcim od obchodníka. Tento reklamačný poriadok je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky.

V prípade online konzultácií je možná reklamácia iba v situáciách, keď konzultácia neprebehla v dohodnutom čase alebo kvalite z dôvodu zavinenia Obchodníka. Reklamáciu je nutné podať bezodkladne po vzniku problému, najneskôr do 24 hodín od ukončenia konzultácie.

Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po predložení produktu oprávnenému zástupcovi obchodníka spolu s dokladom o nadobudnutí, ktorý slúži ako záručný list, a pokiaľ možno s originálnym obalom produktu. Zásielky na dobierku obchodník nepreberá.

Ak ide o vadu produktu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu užívaniu produktu, má kupujúci právo na výmenu produktu alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy.

Kupujúci bol riadne oboznámený s podmienkami a spôsobom reklamácie produktu pred uzavretím kúpnej zmluvy, pričom mal možnosť si v čase pred odoslaním objednávky prečítať tieto reklamačné podmienky.

8) Spôsob uplatnenia reklamácie

Reklamáciu je možné podať elektronicky na e-mail Obchodníka: info@gabrielajureckova.sk.

8.1. Vybavenie reklamácie

Obchodník poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim.  Obchodník v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Obchodník nemôže ovplyvniť.

8.2. Alternatívne riešenie sporu

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu (e-mailom na contact@deermates.com), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Efidas s.r.o., so sídlom Grínava 335/23, 90067 Láb, Slovenská republika, je Slovenská obchodná inšpekcia pre Bratislavnský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http:

/ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.html.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

9) Výnimky z práva na odstúpenie

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v § 19 ods. 1 písmeno c) zákona o ochrane spotrebiteľa najmä pri dodávke produktu, ktorý bol vyrobený podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo prispôsobený jeho osobným potrebám.

10) Záverečné ustanovenia

Tieto VOP nadobudli platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovom portáli www.gabrielajureckova.sk

Obchodník je oprávnený na základe vlastného uváženia kedykoľvek zmeniť znenie VOP  Nové znenie VOP nadobúda účinnosť dňom, kedy sú zverejnené na internetovom portáli. Dovtedy platné VOP strácajú platnosť a účinnosť dňom nadobudnutia platnosti a účinnosti nových VOP.

Zmluvy a s tým súvisiace právne vzťahy sa spravujú VOP platnými a účinnými v čase uzavretia zmluvy.

Platnosť odo dňa: 17.12.2024